Obchodné podmienky účasti na pobyte
1. Všeobecné ustanovenia
- Podmienky zahrnuté v tejto zmluve sú platné pre všetky prípady zahrnuté v zmluve. Zmeny môžu byť vykonané iba písomnou formou po dohode oboch zmluvných strán.
- Zmluvnými stranami sú CK Relaxos (ďalej len CK) a užívateľ služieb CK Relaxos (ďalej len klient). Službami CK sú liečebné a rekondičné pobyty vybrané z ponuky virtuálneho katalógu www.relaxos.sk (resp. v príbuzných elektronických katalógoch) alebo zostavené na základe individuálnych požiadaviek klienta za účelom zlepšenia kvality jeho života.
- Presnú špecifikáciu pobytu obsahuje potvrdenie Vášho pobytu zo strany CK, ktoré obdrží klient po potvrdení rezervácie.
- Predmetom zmluvy je zabezpečenie pobytu a starostlivosti klientovi v dojednanom rozsahu.
- Zmluvný vzťah medzi CK a klientom vzniká potvrdením riadne vyplnenej, klientom potvrdenej prihlášky na pobyt, ak sa jedná o fyzickú osobu (za neplnoleté deti podpisuje prihlášku zákonný zástupca), resp. potvrdením písomnej objednávky podpísanej oprávneným zástupcom, ak sa jedná o právnickú osobu a súčasne zaplatením ceny pobytu, resp. zálohy v zmysle platobných podmienok.
- Zmluvný vzťah končí 15 dní po uplynutí doby pobytu, uplynutím doby nároku na vznesenie reklamácií.
- Klient si môže pobyt objednať priamo na Internetovej stránke www.relaxos.sk (resp. v príbuzných elektronických katalógoch). V prípade takejto objednávky sa Relaxos zaväzuje klienta najneskôr do 24 hodín vyrozumieť o akceptácii jeho pobytu a vystaviť mu potrebné dokumenty (potvrdenie pobytu a zálohová faktúra). Tie mu budú okamžite zaslané v elektronickej forme a poštou.
- V prípade, že je klient v Žiline alebo v Rimavskej Sobote, môže si vyzdvihnúť dokumenty osobne v kancelárii spoločnosti Relaxos.
- Pobyt si je rovnako možné zakúpiť u predajcov produktov virtuálneho katalógu www.relaxos.sk (resp. v príbuzných elektronických katalógoch).
- Výsledná cena pobytu a starostlivosti o klienta vychádza z požiadaviek klienta na pobyt a je zostavená na základe cenníka služieb CK.
- CK si vyhradzuje právo upraviť ceny v prípade, že počas obdobia od stanovenia cien po zrealizovanie pobytu príde k zmene legislatívnych a daňových predpisov a ďalších zmien z dôvodov tzv. "vyššej moci".
- Vybrané zľavy vyplývajúce zo zmluvných vzťahov Relaxos, resp. obchodných ponúk v elektronickom katalógu nie je možné zlučovať, ak má klient nárok na viacero druhov zliav, vždy platí % alebo nominálne vyššia.
- Klient spolu s potvrdením pobytu obdrží aj zálohovú faktúru, ktorú je potrebné uhradiť na číslo účtu do termínu splatnosti.
- V prípade neuhradenia zálohovej faktúry v danom termíne sa objednávka automaticky zruší.
- Číslo bankového účtu je uvedené na zálohovej faktúre.
- Poskytnúť CK všetky náležitosti potrebné k riadnemu zabezpečeniu a poskytnutiu služieb, najmä pravdivo a úplne vyplniť prihlášku na pobyt.
- V stanovenom termíne uhradiť platbu za pobyt.
- V prípade liečebného pobytu sa oboznámiť s kontraindikáciami, vzťahujúcimi sa na indikácie na ktoré bude kúpeľnou liečbou liečený. V prípade pozitívneho výskytu ktorejkoľvek príslušnej kontraindikácie, nie je možná liečba pacienta v kúpeľoch.
- Poveriť oprávneného zástupcu, ak je zákazník právnická osoba, s ktorým CK bude komunikovať a ktorý oboznámi účastníkov pobytu s podmienkami a informáciami, ktoré od CK dostane.
- V prípade, že sa k pobytu viaže aj doprava, dostaviť sa na miesto odchodu v stanovenom čase.
- Zrušenie účasti na zájazde (tzv. "storno zájazdu") resp. zrušenie objednávky zájazdu je zákazník povinný urobiť písomnou formou, k tomu priložiť príslušný diel záväznej prihlášky na zájazd a potvrdenie o zaplatení a uvedené doklady odovzdať osobne predajcovi alebo ich poslať CK doporučeným listom. Pri osobnom odovzdávaní je pre stanovenie stornovacieho poplatku rozhodujúci dátum zrealizovania storna v CK a pri odoslaní doporučeným listom dátum odoslania.
- Pri zrušení zájazdu zo strany zákazníka účtuje CK stornopoplatky. Stornopoplatky sa účtujú za každú prihlásenú osobu a sú vyjadrené základným stornopoplatkom (vo výške 12 €) alebo percentom z celkovej ceny objednaných služieb v závislosti od počtu dní ostávajúcich do odchodu na zájazd vo výške:
- viac ako 28 dní 12 € paušálne
- 27 – 22 dní 20 %
- 21 – 15 dní 40 %
- 14 – 6 dní 65 %
- 5 – 1 deň 90 %
- V deň nástupu, resp. neoznámené 100 %
- Pri vybraných pobytoch môžu byť stornopodmienky prísnejšie, v takom prípade sú sprísnené stornopodmienky uvedené na cenovej ponuke pre klienta ako aj ubytovacom voucheri.
- Za zmenu osoby klienta sa neúčtuje žiaden poplatok.
- Ďalšie zmeny objednávky zo strany zákazníka (zmena termínu, ubytovacieho zariadenia, druhu izby, alebo apartmánu, rozsahu požiadaviek na lekárske služby a pod.) budú považované za zrušenie účasti na pobyte a budú podliehať vyššie uvedeným stornopoplatkom.
- Porušenie "Povinnosti zákazníka " uvedených v bode 4, bude podliehať vyššie uvedeným stornopoplatkom.
- Ak zákazník zruší účasť na pobyte resp. zruší objednávku pobytu, CK je povinná vrátiť zákazníkovi zaplatenú sumu zníženú o príslušný stornopoplatok do 14 dní od obdržania dokladov uvedených v bode 7. odstavec a. Finančné zálohy sa vracajú formou bankového prevodu na číslo účtu zadané klientom. Transakčné náklady spojené s refundáciou financií idú na vrub klienta.
- Zákazník, ktorý počas pobytu poruší zákonné predpisy príslušného štátu, nerešpektuje program pobytu, odmieta riadiť sa pokynmi sprievodcu / zamestnancov zariadenia v ktorom je ubytovaný, slovne napáda zástupcu CK ako i liečebno-rehabilitačných centier, poškodzuje majetok v ubytovacom zariadení a svojím správaním obmedzuje práva iných klientov, môže byt vylúčený z pokračovania pobytu alebo prepravy a vrátený na vlastné náklady domov, pričom mu zaniká nárok na náhradu za nevyužité služby.
- Ak nastanú mimoriadne okolnosti a okolnosti v dôsledku tzv. "vyššej moci", CK môže pobyt zrušiť alebo zmeniť jeho program (termín, trasu, cenu, druh dopravy, miesto ubytovania, ubytovacie zariadenie), pričom má právo na úhradu doposiaľ poskytnutých služieb.
- Pri zrušení pobytu zo strany CK je CK povinná túto skutočnosť oznámiť zákazníkovi ihneď, do 7 dní mu vrátiť zaplatenú sumu v plnej výške a v prípade, že o to zákazník požiada, prednostne ho zaradiť na voľné miesto v inom pobyte, ktorý si vyberie.
- Pri závažných zmenách programu (zmena termínu konania pobytu oproti stanovenému termínu o viac ako 24 h, zvýšenie ceny zájazdu o viac ako 10 %, zmena miesta ubytovania mimo rámec danej oblasti, zmena spôsobu dopravy a zmena ubytovacieho zariadenia v nižšej kategórii) CK je povinná vyžiadať si súhlas zákazníka a stanoviť mu lehotu, v ktorej sa má o zmene vyjadriť. V prípade uvedených závažných zmien programu zákazník má právo od zmluvy odstúpiť bez stornopoplatku a bez finančných nárokov voči CK. Ak zákazník neoznámi odstúpenie od zmluvy v stanovenej lehote, CK bude mať za to, že so zmenou súhlasí.
- Vybavenie, veľkosť a poloha izieb, apartmánov a štúdii aj v tom istom ubytovacom zariadení nie je vždy rovnaké. Ich prideľovanie prebieha zásadne zo strany hotela a CK nemá na to vplyv.
- V prípade, že CK neposkytne všetky služby predmetného pobytu v plnom rozsahu a kvalite, má zákazník právo na reklamáciu. Pri pobyte sa za predmet reklamácie nepovažujú škody a majetkové ujmy, ktoré vznikli vinou alebo spoluvinou klienta.
- Reklamácia musí byť uplatnená ihneď po vzniku udalosti v mieste pobytu u sprievodcu pobytu resp. zástupcu ubytovacieho zariadenia s uvedením dôvodov. Ak sa sprievodcovi resp. zástupcovi hotela nepodarí na mieste zjednať nápravu, spíše so zákazníkom reklamačný protokol. Tento protokol je podmienkou pre uznanie reklamácie. Protokol musí byť spísaný v troch vyhotoveniach (1 pre sprievodcu resp. zástupcu CK, 2 pre klienta) a podpísaný sprievodcom resp. zástupcom ubytovacieho zariadení a zákazníkom.
- Jednu kópiu reklamačného protokolu s reklamáciou je zákazník povinný poslať doporučene CK najneskôr do 15 kalendárnych dní odo dňa návratu zo zájazdu. Po uplynutí tejto stanovenej lehoty CK nebude brať zreteľ na reklamáciu.
- Pokiaľ zákazník zo subjektívnych dôvodov nevyužije zabezpečené služby, nevzniká mu nárok na náhradu ani zľavu.
- Naša spoločnosť venuje veľkú pozornosť ochrane osobných údajov svojich klientov ako aj návštevníkov stránok Relaxos a iných užívateľov jej služieb. V zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady EÚ 2016/679 (GDPR) z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov vám v nasledovnom texte poskytujeme podrobné informácie o tom aké osobné údaje spracovávame, či údaje spracovávame na základe súhlasu alebo na základe iného právneho dôvodu, na aké účely ich používame, komu ich môžeme odovzdávať a aké máte v súvislosti so spracovaním vašich osobných údajov práva - podrobnosti k ochrane a spracovaniu údajov nájdete na tejto stránke (https://relaxos.sk/ochrana-osobnych-udajov-a3-15-sk.htm)