Často kladené otázky (FAQ)
Na tejto stránke nájdete odpovede na Vaše často kladené otázky týkajúce sa našich pobytov.
Ako si vybrať a objednať pobyt?
Na jednoduché vyhľadávanie pobytu, ubytovacieho zariadenia alebo miesta slúži vyhľadávací formulár umiestnený v ľavom hornom rohu.
Pri vyhľadávaní môžete vyskúšať služby stránky:
Porovnanie jednotlivých pobytov
Porovnajte pobyty v jednotlivých produktových kategóriách v rôznych krajinách.
Rebríček popularity
Zistite, čo je práve v kurze - aké ubytovacie zariadenia a miesta sú momentálne pre dané typy pobytu populárne.
Zoznam pobytov
Použite vyhľadávacie filtre a zobrazte si pobyty či hotely podľa typu, regiónu, cenovej úrovne a ďalších kritérií.
V prípade, že si neviete sami vybrať pobyt, operátori nášho call centra Vám radi poradia na čísle
2 3225 2301.
Viac informácií o tom ako si objednať pobyt nájdete tu
O koľko preplatím pobyt, keď si ho objednám prostredníctvom Vášho rezervačného systému?
Nepreplatíte, pretože ceny našich pobytov sú rovnaké alebo nižšie v porovnaní s cenami jednotlivých ubytovacích zariadení.
Akým spôsobom sa platí za pobyt?
Pobyt je možné uhradiť vkladom / prevodom na náš účet alebo platobnou kartou.
Je možné platiť platobnými poukážkami a rekreačnými kartami?
Áno akceptujeme karty: Doxx, BenefitPlus, Edenred.
Môžem zaplatiť pobyt priamo v hoteli?
Nie je to možné, pretože na základe Vašej platby Vám zasielame Voucher, ktorý Vás oprávňuje čerpať objednané služby.
Čo sa stane ak ochoriem a na pobyt nebudem môcť nastúpiť?
Stornopoplatok v prípade zdravotných problémov je vyjadrený paušálnym poplatkom, ktorého výšku nájdete v obchodných podmienkach.
Aký je poplatok za zmenu mena účastníka?
Zmena mena účastníka je bezplatná.
Kde sa hotel nachádza, resp. ako sa k nemu dostanem?
K zobrazeniu ubytovacieho zariadenia na mape stačí v pravom paneli pri konkrétnom ubytovacom zariadení kliknúť na "Na mape", resp. "Trasa autom" (viď obrázok naľavo).
Je možné parkovať pri hoteli?
To závisí od konkrétneho hotela. Bližšie informácie Vám na žiadosť podá operátor, ktorý Vás bude kontaktovať.
Je možné v prípade polpenzie zameniť večeru za obed?
To je individuálne v jednotlivých zariadeniach. V prípade takejto požiadavky to prosím upresnite s operátorom, ktorý Vašu objednávku vybavuje.
Je možné si na mieste pobyt rozšíriť o iné služby kúpeľov alebo hotela?
Samozrejme, pracovníci zariadení Vám radi vyjdú v ústrety a podľa voľných kapacít služieb si ich môžete dokúpiť na mieste.
Je možné na pobyt zobrať psa (príp. mačku)?
Niektoré ubytovacie zariadenia umožňujú zobrať si so sebou zviera. Ohľadne detailov sa informujte u operátora, ktorý Vašu požiadavku vybavuje.
Čo sa stane ak nebudem spokojný s pobytom, ubytovacím zariadením alebo s poskytovanými službami?
V rámci reklamačného konania je nutné na mieste spísať reklamačný protokol so zástupcom hotela či kúpeľov a poslať nám jeho kópiu. Ak je reklamácia oprávnená, čiastka za reklamované služby Vám bude vrátená. Bližšie v obchodných podmienkach.
Poskytujete nejaké partnerské zľavy?
Pre našcih klientov poskytujeme zvýhodnené ceny pobytov na základe spolupráce s našimi partnermi:
V prípade, že ste nenašli informácie, ktoré ste hľadali, kontaktujte naše call centrum na tel. čísle 02 3225 2301 alebo nám pošlite svoju otázku
Príjemné dni,
Vám praje CK Relaxos,
Ostrov vášho relaxu