Recenzia návštevníka hotela Veritas
Liečebný dom Veritas
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
nie počas rekonštrukcie
|
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Kvalita stravy | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
na sprchovacom kúte by mohla byť presklená stena alebo záves
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
viď predchádzajúcu časť
|
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Kúpeľné procedúry boli rozložené na celý deň a často trvali 10-15 minút, takže nebolo veľa času na nejaké dlhšie túry po okolí (Manínska tiesňava. Taktiež systém stravovania na dve smeny nie je celkom dobrý, nakoľko na začiatku každej smeny sa tam nahrnie množstvo ľudí.Ak by bolo priebežne otvorené pocelý čas napr. raňajky od 7-9.00 hod.klienti by sa obsluhovali priebežne bez predbiehania, naháňania a zbytočných konfliktov čo by zrejme uľahčilo prácu aj personálu.Škoda, že práve v tom čase tam prebiehali terénne úpravy ale po ich ukončení si myslím, že to bude celkom pekné.
|