Recenzia návštevníka hotela Poľana
Liečebný dom Poľana****
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Izby už boli také “vybývané, i strava - výdaj a čas výdaja by sa zišlo inovovať
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
záujemcov o aktívny oddych
|
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Nie
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Čas podávania stravy | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Stravu vydáva personál , čo zdržuje, nie sú dokladané jedlá na raňajkách
|
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Nespokojní sme boli hlavne s recepciou, nedostali sme takmer žiadne informácie. Myslim, že ochota a úsmev pani by úplne zmenili vnímanie. Myslím , že komunikácia i v rámci hotela pokrivkáva. Bola som prekvapená, že hlavná sestra tipuje procedúry ( inak tá bola super, ochotná, trpezlivá). Myslím si, že to má veľký potenciál,( blízka dostupnosť lyžovačky),
Ale chce to popracovať na kvalite služieb .
|