Recenzia návštevníka hotela Poľana
Liečebný dom Poľana****
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
|
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Čas podávania stravy | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
K obedu a večeri k dispozícii iba voda s plátkom citrónu.
|
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Ku kvalite kupeľných a relaxačných služieb nemám pripomienky, avšak po zásahu vyššej moci (výpadok el.prúdu v oblasti a jeho postupnej prerušovanej obnovy) počas nášho pobytu - t. j. 7.12.2023 v ranných hodinách, nastal chaos v poskytovaní naplánovaných kúpeľných procedúr, čo bolo spočiatku pochopiteľné, neakceptovateľné však v popoludňajších hodinách dlho po obnove dodávky el. prúdu. Personál niektorých procedúr, napr. vaňové kúpele, nevedel ešte okolo 14.00 hod odpovedať, kedy bude procedúra prístupná. Pacienti naplánovaní na dopoludňajšie hodiny sa v tejto časti niekoľkokrát zhromažďovali, čakali a odchádzali ešte popoludní bez presnejších informácií, odchádzali k iným procedúram
Nezvládnuté informovanie od nadriadených a obslužného personálu, napriek jeho milému správaniu k hosťom, pacientom.
|