Recenzia návštevníka hotela Poľana
Liečebný dom Poľana****
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Nie
|
Umiestnenie a okolie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
menej náročného zákazníka
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Nie
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Izby a ubytovanie fajn, ale ponukane sluzby nezodpovedali skutocnosti.. mali sme mat v cene 3 procedury vratane vstupnej prehliadky u lekara.. na recepcii nam bolo povedane, ze mame uz nastavene procedury a k lekarovi nemusime.. manzel je cukrovkar a srdciar, pricom hotelom urcene procedury nemohol absolvovat, ja som mala nastavene 2procedury za sebou tak, ze by som musela vypustit ranajky.. ked sme chceli orocedury zmenit, na recepcii nam bolo povedane, ze musime za sestrickou.. tu bolo velmi tazke na danom mieste zastihnut a ked uz sme ju nasli, tak jej pristup k nam tu ani nejdem rozpisovat.. uzili sme si iba masaz, ktora bola slabych 15minut oproti slubovanym 30min.. este mi neda zareagovat na cokoladovy napoj zdarma ako uvitaci drink.. prvy den bola tato cokolada taka chutna a husta, ze takuto som nikdy doteraz nepila.. kedze manzel nemoze sladke, na druhy den som si chcela dat rovnaky drink, avsak bola to ofarbena voda s hrudkami kakaa, no bol to jeden hnus, chutilo to ako voda prejdena cez stroj, ked sa cisti.. druhy den totiz robila ina smena ako predtym.. strava bola vynikajuca, tej nemozno nic vytknut.. druhy pobyt v tomto zariadeni zial uz neplanujeme.. je to skoda. Mozno sa nad tymto zamysli nejaky manazer hotela a skusi urobit nejake zmeny..
|