Recenzia návštevníka hotela Poľana
Liečebný dom Poľana****
Umiestnenie a okolie | |
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Nie
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
|
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Absolútne sme ako samoplátcovia neboli spokojní s podávaním stravy spolu s hosťami, ktorí boli na liečebnom pobyte cestou poisťovní. Pre Vaše kúpeľné zariadenie, ktoré poskytuje veľmi dobré ubytovacie a liečené služby je podávanie stravy svojím návštevníkom svojím spôsobom urážajúce, keď sa ho personál pýta čo si praje a nakoniec zistí, že konkrétny chod stravy už nemajú. Strava bola často podávaná aj studená, hlavne polievky. Chcel by som Vám pripomenúť aj tú skutočnosť, že podávaná strava bola dosť jednotvárna. Pomerne dosť chýbalo ovocie, múčne jedlá, ponuka nápojov - boli sme aj v iných kúpeloch na Slovensku a tam ponuka nápojov bola veľmi dobrá i keď si to kúpeľný hosť pri stravovaní zaplatil sám-mimo poplatku za stravu.
Náš návrh - oddeliť podávanie stravy pre samoplátcov od jedálne, kde sa stravujú kúpelní hostia od poisťovní.
Až na podávanie stravy veľmi pekne ďakujeme za prekrásny pobyt vo Vašom zariadení, kde sme nabrali nových síl a hlavne zdravia pre ďalšie dni nášho života. Ešte jedenkrát veľmi pekne ďakujeme a želáme veľa úspechov pri skvalitňovaní pobytov vo Vašom zariadení.
JUDr.Petráš s manželkou
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|