Recenzia návštevníka hotela Poľana
Liečebný dom Poľana****
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
počas celého pobytu nebol vymenený obrus na stole
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
|
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Kvalita stravy | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Nie
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
1. Počas podávania "bonusového koláča" v bare na prízemí bol veľký nápor a chaos a personál občas situáciu nezvládal. Medzi personálom a návštevníkmi vznikali zbytočné nedorozumenia.
2. Odporúčam, aby LD Poľana vírivú vaňu (celkový vírivý kúpeľ) nezahŕňal do procedúr, pretože uvedenú vírivú vaňu nekontrolovateľne využívali aj návštevníci, ktorí ju nemali zahrnutú v procedúrach.
3. V porovnaní s predchádzajúcim rokom registrujem zhoršenie v poskytovaní služieb v LD.
|