Recenzia návštevníka hotela Poľana
Liečebný dom Poľana****
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
z polovice
|
Umiestnenie a okolie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Strava a hlavne obedy a večere nie sú podľa mňa podávané formou bufetových stolov...to som si predstavovala úplne inak...po hodine podávania stravy už nebolo všetko jedlo...nebolo dopĺňané...a občas už aj studené jedlo...hlavne polievka...ani pestrosť stravy nezodpovedala forme bufetových stolov...strava formou bufetových stolov hlavne pre samoplatcov by zodpovedala keď by bola podávaná ako pre samoplatcov v Turčianskych Tepliciach
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|