Recenzia návštevníka hotela Poľana

Liečebný dom Poľana****

Peter H., od 41 do 45 rokov, Typ pobytu: s partnerom/partnerkou
  • Hotel
    8
  • Relax a kúpeľné služby
    8
  • Gastro služby
    7
  • Poloha zariadenia
    8
  • Služby a vybavenie
    9
Umiestnenie a okolie
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb?
Áno
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
náročnejšieho zákazníka
Atmosféra a vybavenie reštaurácie
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia
Kvalita a dostupnosť informačných služieb
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia
Kvalita stravy
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia?
Áno
Šírka ponuky jedál a nápojov
Vybavenie spoločenských priestorov
Čas podávania stravy
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie
- zmeniť spôsob vydávania stravy pre samoplátcov, aby nemuseli stáť v rade s ostatnými ubytovanými, štandardne viac ako 15 min. V jedálni sú čašníci a myslím si, že samoplátcov nebolo toľko, aby sa to nedalo personálne zvládnuť tak, že by čašníci priniesli jedlo ku stolu. - umiestniť v jedálni rozpis ponúkaných jedál v bufetovom pulte. Urýchlilo by to výber a rozhodovanie hostí, ktorí sa (zdĺhavo) rozhodujú priamo pri pulte. - Stávalo sa, že kým sme prišli na radu k pultu, už sa ponúkali úplne iné jedlá ako keď sme si to pozreli pred tým, ako sme sa postavili do rady na jedlo.
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení?
Áno
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia
- zmeniť spôsob vydávania stravy pre samoplátcov
Liečebný dom Poľana****

Kúpeľná 1/2
Brusno 976 62
Slovensko

Tel. rezervácie: 02 3225 2388
02 3225 2301

Zavolajte nám, radi poradíme