Recenzia návštevníka hotela Poľana
Liečebný dom Poľana****
Umiestnenie a okolie | |
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
náročnejšieho zákazníka
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Kvalita stravy | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Čas podávania stravy | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
- zmeniť spôsob vydávania stravy pre samoplátcov, aby nemuseli stáť v rade s ostatnými ubytovanými, štandardne viac ako 15 min. V jedálni sú čašníci a myslím si, že samoplátcov nebolo toľko, aby sa to nedalo personálne zvládnuť tak, že by čašníci priniesli jedlo ku stolu.
- umiestniť v jedálni rozpis ponúkaných jedál v bufetovom pulte. Urýchlilo by to výber a rozhodovanie hostí, ktorí sa (zdĺhavo) rozhodujú priamo pri pulte.
- Stávalo sa, že kým sme prišli na radu k pultu, už sa ponúkali úplne iné jedlá ako keď sme si to pozreli pred tým, ako sme sa postavili do rady na jedlo.
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
- zmeniť spôsob vydávania stravy pre samoplátcov
|