Recenzia návštevníka hotela Mier
Liečebný dom Mier
Umiestnenie a okolie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
záujemcov o aktívny oddych
|
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Nie
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Nie
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
V predchádzajúcej otázke som odpovedala Nie z toho dôvodu, že nie každá izba a hlavne tá jednoizbová, nezodpovedala mojim predstavám. Je to len taká "kutica": vyspať a odísť. Posteľ otočená tak, že hlava je rovno pod oknom! Už som bola veľa krát na liečeb. pobyte, ale s takýmto riešením som sa nestretla. V kúpeľni, aby nebolo mydielko, ale rôzne fľaštičky?........ Zoznam čísiel TV programov by malo byť napísané a založené do priesvitného obalu. Táto služba by mala byť automaticky. Áno aj ostatní hostia mali takýto návrh, lebo niektorí si nevedeli nájsť program, ktorý by chceli. A čo sa týka pripojenie na Internet? No to som tiež bola prekvapená, že v dnešnej dobe a chýba táto služba? No to je úroveň behať na recepciu!!!
Pred dvoma rokmi som bola v Lyseci, nuž ale nemôžem to porovnať s Mierom, je to nové ale som bola veľmi spokojná so všetkým... Do Mieru už by som nešla, iba pod podmienkou krajšieho ubytovania. No ešte ma napadla jedna vážna pripomienka a to, že na izbe nie sú župany iba za poplatok 3€. Nuž za mnohé roky som sa nestretla s tým, aby nemal klient na izbe automaticky župan. Za tie peniaze, ktoré som zaplatila, by to malo byť automaticky.
|