Recenzia návštevníka hotela Mier
Liečebný dom Mier
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
menej náročného zákazníka
|
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Čas podávania stravy | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Boli sme veľmi spokojní. Ďakujeme.
|
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Izbam chýbajú balkóny. Rušivo pôsobilo hektické behanie na procedúry rozmiestnené raz v hoteli Mier, potom zas ďalšie v hoteli Lysec.Velakrat sme pobludili v snahe nájsť procedúry v hoteli Lysec. Najlepšie hodnotenie a spokojnosť udelujeme personálu kuchyne. Strava vynikajúca. Personál poskytujúci procedúry hodnotíme ako menej uspokojivé. Pani, ktorá má na starosti bazény, nás nepustila prvé tri dni pobytu do bazénov v doobedňajších hodinách, hoci sme tieto mali ako voľný vstup po celý deň. Úroveň masáži bola tiež na nižšej úrovni.
|