Recenzia návštevníka hotela Manín

Liečebný dom Manín

Jaroslav C., od 61 do 70 rokov, Typ pobytu: sám
  • Hotel
    9
  • Relax a kúpeľné služby
    10
  • Gastro služby
    10
  • Poloha zariadenia
    5
  • Služby a vybavenie
    8
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb?
Áno
Umiestnenie a okolie
Atmosféra a vybavenie reštaurácie
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia
Kvalita a dostupnosť informačných služieb
Kvalita stravy
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia?
Áno
Šírka ponuky jedál a nápojov
Vybavenie spoločenských priestorov
Čas podávania stravy
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie
Nemám
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení?
Áno
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia
Podotýkam,že hodnotenie umiestnenia ubytovacieho zariadenia vychádza z toho,že v čase môjho pobytu bol v rekonštrukcii susediaci objekt, čo logicky znížilo komfort ubytovania v Maníne (prašnosť a hluk od prechádzajúcich nákladných áut,obmedzené parkovanie).Za normálnych okolností možno ubytovanie v Maníne považovať za veľmi vhodné pre ľudí obľubujúcich pekné a tiché prostredie a pritom s dobrou dostupnosťou k liečebným a stravovacím službám.Vzhľadom na dobrú dostupnosť aj iných služieb na trávenie voľného času v blízkom okolí Manína nemyslím si,že by bolo potrebné služby rozširovať priamo v tomto zariadení. Prajem veľa úspechov vo Vašej práci Jaroslav Chorvát,Kozárovce 632
Liečebný dom Manín


Nimnica 020 71

Tel. rezervácie: 02 3225 2388
02 3225 2301

Zavolajte nám, radi poradíme