Recenzia návštevníka hotela Caritas
Liečebný dom Caritas
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Taniere z Hotela Forum ???
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
menej náročného zákazníka
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
|
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Zamerať sa nielen na jednu cieľovú skupinu - dôchodcov, ale snažiť sa ponúknuť relax i zábavu mladšej vekovej skupine; a upraviť návštevnosť soľnej jaskyne - negatívna skúsenosť v skupine platiacich účastníkov s rodičom s 3ročným dieťaťom, ktoré 45 minút rušilo (krikom, svietením baterkou do očí ostatných a hadzaním kystálikov do relaxujúcich pacientov počas celej procedúry) natoľko, že viacerí pacienti uvažovali o požiadaní vrátenia vstupného.Navrhovala by som vyhradiť rodičom s deťmi špeciálny vstup.
|