Recenzia návštevníka hotela Caritas
Liečebný dom Caritas
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Ku kazdemu jedlu by mal byt cerstvy zeleninovy salat
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
menej náročného zákazníka
|
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Trochu by mali byt utulnejsie chodby
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Čas podávania stravy | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Ranajky by nemali byt nacasovane, lebo sa tam nahrnie naraz vela ludi...malo by byt od 7 do 10 tej..kazdy nech pride, kedy sa mu zachce. Niekto si rad pospi a niekto je ranne vtaca.
Plus mal be tam byt vacsi vyber zdravych cerialov a sladkeho peciva.
Stoly boli velmi osarpane.
Musim vsak povedat, ze obrusy boli velmi pekne a ciste.
Nasa pani co nas obsluhovala bola velmi mila a starostliva. Skoda, ze som sa nespytala, ako sa vola. (Trochu silnejsia, kratke,blond upravene vlasy, okolo 50 rokov.)
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
My sme kupili wikendovy pobyt klasik so 6 procedurami, ktore boli vymenovane. Nenechali nas vybrat si a dali nam 3 krat bazen. Bazen nie je procedura, lebo nie je v nom lieciva mineralna voda. Mali sme velke tazkosti zmenit bazen na ine procedury, ktore boli v popise nasho preukazu.
|