Recenzia návštevníka hotela Caritas
Liečebný dom Caritas
Umiestnenie a okolie | |
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Nie
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
zákazníka, ktorému neprekáža hluk (železnica, rušná cesta)
|
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
1.Zariadenie ponúka vegetariánsku stravu, ale nikto tam nemá tušenie, čo to je a ako sa pripravuje. Preto by bolo vhodné buď niekoho vyškoliť alebo stiahnuť z ponuky. 2.Zásadne zlepšiť organizáciu kuchyne (dlhé čakanie na jedlo - 20-30 min -, hoci jedáleň je poloprázdna).
|
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Nie
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
1.Zariadenie ponúka vegetariánsku stravu, ale nikto tam nemá tušenie, čo to je a ako sa pripravuje. Preto by bolo vhodné buď niekoho vyškoliť alebo stiahnuť z ponuky. 2.V prospektoch upozorniť na blízku, veľmi frekventovanú železničnú trať a cestu. 3.Zásadne zlepšiť organizáciu kuchyne (dlhé čakanie na jedlo, hoci jedáleň je poloprázdna).
|