Recenzia návštevníka hotela Caritas

Liečebný dom Caritas

Vlasta D., od 61 do 70 rokov, Typ pobytu: sám
  • Hotel
    4
  • Relax a kúpeľné služby
    7
  • Gastro služby
    2
  • Poloha zariadenia
    3
  • Služby a vybavenie
    4
Umiestnenie a okolie
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb?
Nie
Atmosféra a vybavenie reštaurácie
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre
zákazníka, ktorému neprekáža hluk (železnica, rušná cesta)
Kvalita a dostupnosť informačných služieb
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia
Kvalita stravy
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia?
Áno
Šírka ponuky jedál a nápojov
Čas podávania stravy
Vybavenie spoločenských priestorov
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie
1.Zariadenie ponúka vegetariánsku stravu, ale nikto tam nemá tušenie, čo to je a ako sa pripravuje. Preto by bolo vhodné buď niekoho vyškoliť alebo stiahnuť z ponuky. 2.Zásadne zlepšiť organizáciu kuchyne (dlhé čakanie na jedlo - 20-30 min -, hoci jedáleň je poloprázdna).
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení?
Nie
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia
1.Zariadenie ponúka vegetariánsku stravu, ale nikto tam nemá tušenie, čo to je a ako sa pripravuje. Preto by bolo vhodné buď niekoho vyškoliť alebo stiahnuť z ponuky. 2.V prospektoch upozorniť na blízku, veľmi frekventovanú železničnú trať a cestu. 3.Zásadne zlepšiť organizáciu kuchyne (dlhé čakanie na jedlo, hoci jedáleň je poloprázdna).
Liečebný dom Caritas


Nimnica 020 71
Slovensko

Tel. rezervácie: 02 3225 2388
02 3225 2301

Zavolajte nám, radi poradíme