Recenzia návštevníka hotela Caritas

Liečebný dom Caritas

Mária B., od 61 do 70 rokov, Typ pobytu: sám
  • Hotel
    8
  • Relax a kúpeľné služby
    8
  • Gastro služby
    8
  • Poloha zariadenia
    8
  • Služby a vybavenie
    8
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb?
Bolo to rôzne.
Umiestnenie a okolie
Atmosféra a vybavenie reštaurácie
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre
menej náročného zákazníka
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia
Kvalita a dostupnosť informačných služieb
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia
Kvalita stravy
Šírka ponuky jedál a nápojov
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia?
Áno
Vybavenie spoločenských priestorov
Čas podávania stravy
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie
Upozorniť kuchárov, aby šetrili šťavou na jedlách, lebo sa takmer prelievala cez okraj a prílohy boli premáčané na úkor chuti. Šalátový bufet bol príliš jednotvárny, mali by ho spestriť.
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení?
Áno
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia
P. doktorovi na vstupnej prehliadke, aby ju aj skutočne vykonal. 5 sekúnd počúvania neviem či srdca, či dýchania nepovažujem z jeho strany za vstupnú prehliadku. Sestrička si urobila, čo mala, ale p. doktor nepovažoval tk. 159/79 za zvýšený, on to rieši až od 180.Ja som si celý pobyt hradila a toto bolo divné. Vidí sa mi, že mala byť aj výstupná prehliadka, ale tú ani nespomenul. Ostatný personál bol kvalitný.Neuvádzam meno p.doktora naschvál, ide len o dotazník, ale nezabudnem ho a do Nimnice by som išla poučená, nie zaskočená.
Liečebný dom Caritas


Nimnica 020 71
Slovensko

Tel. rezervácie: 02 3225 2388
02 3225 2301

Zavolajte nám, radi poradíme