Recenzia návštevníka hotela Caritas
Liečebný dom Caritas
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Bolo to rôzne.
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
menej náročného zákazníka
|
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Kvalita stravy | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Čas podávania stravy | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Upozorniť kuchárov, aby šetrili šťavou na jedlách, lebo sa takmer prelievala cez okraj a prílohy boli premáčané na úkor chuti. Šalátový bufet bol príliš jednotvárny, mali by ho spestriť.
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
P. doktorovi na vstupnej prehliadke, aby ju aj skutočne vykonal. 5 sekúnd počúvania neviem či srdca, či dýchania nepovažujem z jeho strany za vstupnú prehliadku. Sestrička si urobila, čo mala, ale p. doktor nepovažoval tk. 159/79 za zvýšený, on to rieši až od 180.Ja som si celý pobyt hradila a toto bolo divné. Vidí sa mi, že mala byť aj výstupná prehliadka, ale tú ani nespomenul. Ostatný personál bol kvalitný.Neuvádzam meno p.doktora naschvál, ide len o dotazník, ale nezabudnem ho a do Nimnice by som išla poučená, nie zaskočená.
|