Recenzia návštevníka hotela Caritas
Liečebný dom Caritas
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
|
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Pri príchode v piatok sme začínali obedom . Museli sme stať v rade viac ako 15 minút kým nám pani ktorá mala na starosti stoly dala miesto. Rad bol taký dlhy ,ze siahal až ku schodom, mali sme so sebou malé dieťa, takze to čakanie nebola žiadna sranda. Myslím ze tu viazne komunikácia medzi hlavnou recepciou a jedálňou , to je pre kúpele veľké mínus. Inak nám jedlo veľmi chutilo a touto cestou kolektív kuchyne má od nás veľkú pochvalu. Bolo nás 6 a všetky ďakujeme.
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Izby sú pekne aj čisté ale v kúpeľni by mohol byt aj fén .😀
|