Recenzia návštevníka hotela Caritas

Liečebný dom Caritas

Jozef S., od 61 do 70 rokov, Typ pobytu: s partnerom/partnerkou
  • Hotel
    8
  • Relax a kúpeľné služby
    5
  • Gastro služby
    10
  • Poloha zariadenia
    10
  • Služby a vybavenie
    8
Umiestnenie a okolie
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb?
Áno
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
menej náročného zákazníka
Atmosféra a vybavenie reštaurácie
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia
Kvalita a dostupnosť informačných služieb
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia
Kvalita stravy
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia?
Áno
Šírka ponuky jedál a nápojov
Vybavenie spoločenských priestorov
Čas podávania stravy
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie
Bez pripomienok, aj keď sme mali taký zážitok, že istá "nóbl-dáma" po nabratí si nátierky oblízala vidličku a vrátila ju do nádoby s jedlom. Samozrejme že som ju "taktne" upozornil a zahanbil...! Ale to v žiadnom prípade nie je chyba personálu...
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení?
Áno
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia
Ubytovaní sme boli v KD Caritas,s ubytovaním spokojný až na skutočnosť, že na nete sme sa dočítali aj o možnosti pripojenia na WIFI, ktoré však bolo len na recepcii liečebného domu. Teda po večeroch na izbe nie! Lekárska prehliadka sa nám zdala povrchná, pridelenie procedúr s dvojhodinovým odstupom nám tiež nevyhovovalo. Procedúry pridelené lekárom sme si nevedeli zmeniť. Určite by sme zrušili bazén (ten je hoci kde) a viac by sme boli privítali napr. rašelinové zábaly (tie sme si dokúpili). Nepríjemne nás prekvapila aj skutočnosť, že niektoré procedúry sa cez sobotu a nedeľu nepodávali... Až na mieste nás o tom informovali. Keby bola na internete o tom zmienka, určite by sme išli mimo víkend. Z nášho hľadiska za najmenej kvalitné procedúry sme označili bazén a masáže. Masáž trvala necelých 15 minút, vykonávala ju síce vzhľadovo pekná dievčina, ale kvalita bola veľmi nízka. Aj mne aj manželke to skôr pripomínalo akési "hladkanie" a nie masáž, pritom sme obaja tesne po 60-ke a extra "silná" by nám nevyhovovala, ale zase takáto bola "o ničom"... Samozrejme že podobný welnes pobyt by sme odporučili aj iným záujemcom, ktorí by nemali vyššie nároky... Prajeme Vám veľa spokojných klientov...! S pozdravom: Bc. Jozef Skokan s manželkou, 951 22 Alekšince 492.
Liečebný dom Caritas


Nimnica 020 71
Slovensko

Tel. rezervácie: 02 3225 2388
02 3225 2301

Zavolajte nám, radi poradíme