Recenzia návštevníka hotela Palace
Kúpeľný Hotel Palace***
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
záujemcov o aktívny oddych
starších ľudí
|
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Pani, ktorá robila časový rozvrh jednotlivých procedúr, bola veľmi neochotná, rozvrhla procedúry veľmi nerovnomerne (boli príliš natesno za sebou), čoho následkom sme na jednu procedúru prišli o 3 minúty neskôr a už nás na ňu nepustili (čo považujem sa neprípustné, keď sme si za to zaplatili). Nebola ochotná dať nám s partnerom rovnaké časy procedúr, a tak sme ich mali rozhádzané každý inokedy. Takže v prvom rade Vám navrhujem, aby ste pri dvojiciach klientov dávali rovnaké termíny procedúr (aj rovnaké typy, pokiaľ je to možné). Ďalej personál by mohol byť ochotnejší - lebo bolo málo ľudí a určite by sa to dalo zariadiť tak, aby sme procedúry mali spoločne. Ďalej by som navrhla, aby procedúry boli poskytované aj v sobotu - veľa ľudí si skôr môže dovoliť dovolenku práve cez víkend a určite uprednostnia procedúry práve vtedy, než sa potom v piatok naháňať po neviemkoľkých procedúrach.
|