Recenzia návštevníka hotela Balnea Grand
Kúpeľný Hotel Balnea Grand
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Zodpovedala, ale sortiment jedál bol užší niektoré jedlá neboli priebežne dopĺňané.
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
|
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Nie
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Čas podávania stravy | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Stravovanie formou švédskych stolov sa uskutočňuje v dvoch turnusoch. Z toho dôvodu je časová rezerva medzi raňajkami a obedom v prvom turnuse príliš krátka.
|
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Nie
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
V tomto kúpeľnom zariadení som už v minulosti bol. V porovnaní so súčasným stavom nastal výrazný posun - bohužiaľ k horšiemu. Vybavenie apartmánu nezodpovedá štandardu v podobných zariadeniach. Opotrebovaná sedačka, nedostatky hygienického charakteru (prach, nečistota a nízka úroveň upratovania izby). Neúmerné skracovanie doby poskytovaných masáží. Značná redukcia druhov jedál pri stravovaní formou švédskych stolov.
|