Recenzia návštevníka hotela Balnea Grand
Kúpeľný Hotel Balnea Grand
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Nie
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
menej náročného zákazníka
|
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Nie
|
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Spoločné stravovanie bolo veľmi zle zorganizované - pomiešaní účastníci liečebných pobytov hradených zdravotnými poisťovňami so samoplatcami, ktorí by podľa nášho názoru mali mať o niečo vyšší štandard aj čo sa týka ponuky jedál, tak ako sme sa s tým stretli už v iných kúpeľných zariadeniach. V rámci skvalitnenia relaxačných a víkendových pobytov by sme práve toto navrhovali vyriešiť k vyššej spokojnosti klientov samoplatcov.
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Nie
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
V izbe bolo veľmi horúco, vetračka na okne sa dala veľmi málo poodchýliť, čo nestačilo k dostatočnému vetraniu. Chýbal návod na použitie k trezoru cennost.
V izbe bol takmer celý deň zvýšený hluk vychádzajúci zrejme z nejakej strojovne poháňajúcej čerpadlá k bazénu, veľmi zle vyriešené zvukové odizolovanie ubytovacieho objektu.
|