Recenzia návštevníka hotela Vega
Hotel Vega****
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Umiestnenie a okolie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
menej náročného zákazníka
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Kvalita stravy | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
určite nie 4 hviezdičkám, 3 áno
|
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Popísala som ich v predošlom okne.
|
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Nie
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Jednoznačne na čo chcem apelovať je mladý personál v reštaurácií. Objednávky boli zaúčtované ale neboli dodané, chaos v účtoch neskutočný, platili sme aj to š´čo nám nakoniec zabudli doniesť, na obed sme čakali hodinu keby na to človek bol čo i len upozornený zariadi si čas inak nie hodinu sedí a čaká na jedlo, dieťa bolo hladne nervózne, my dospelí. 20 ľudí pri odchode v nedeľu sme na recepcií riešili problémy s účtami. Ak už mladí učňovský personál ale odporúčame dozor skúsených, toto na celom dojme z pobytu odrádzalo na tom že to chcem odporučiť známym.A nebola to jedna situácia ale od piatku večera až do nedeľe rána nejaký prúser.
A jeden vážny dotaz: nevedeli sme o tom že v piatok si večeru treba hlásiť už poobede max do tretej, inak z ponuky dostanete jedlo jedno ktorého sa najviac zvýši a samozrejme nebolo nám vôbec po chuti. Na takéto niečo by malo byť niekde v popise upozornenie, určite by sme sa zariadili inak, ako to že máme večeru z výberu troch jedál a na recepcií vám povedia keď prídete smola už ostalo len jedno. Toto mi nepríde profesionálne. ďakujem za porozumenie, nebolo cieľom kritizovať ale poukázať na nedostatky a ich prípadne riešenie.
|