Recenzia návštevníka hotela Travertín
Hotel Travertín***
Umiestnenie a okolie | |
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
menej náročného zákazníka
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
|
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Kvalita stravy | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
So stravou sme boli spokojní. S kvalitou i sortimentom. Žiaľ, stretli sme sa so slabou organizačnou stránkou výdaja. Vytvárali sa dlhé rady na doplnkové jedlá ako boli šaláty, čím nám medzitým vychladlo jedlo. Pritom, ako sme sa dozvedeli, v tom čase v hoteli boli na praxi študentky hotelovej školy. Žiaľ, nemal ich kto koordinovať, viazla komunikácia medzi stálym personálom a študentkami. Chceme však povedať, že po našej ústnej i písomnej sťažnosti bolo vidieť snahu o nápravu.
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Nie
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
- aktualizovať organizačný poriadok hotela, sú disproporcie medzi nástupom na pobyt a odchodom (nástup je po 14:00 a odchod je do 10:00) i u celodennej stravy??? kedy je obed? Niektoré články sú tam dvakrát tie isté
- a čo je najhlavnejšie, tento dokument by mal byť na izbách (pri najlepšom) alebo by ho mal dostať zákazník pri nástupe. My sme ho dostali až po niekoľkých dňoch a aj to naše vyslovené želanie. Už ani nehovorím o dotazníku spokojnosti, ten sme nedostali ani do konca pobytu, hoci sme sa niekoľkokrát oňho zaujímali (asi vedeli prečo nám ho nechcú dať)
|