Recenzia návštevníka hotela Travertín
Hotel Travertín***
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Umiestnenie a okolie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
menej náročného zákazníka
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Čas podávania stravy | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Raňajky: Ak ste neprišli v skorej hodine tak ste boli bez masla. Nátierky boli značne nechutné , čistý margarín. Dookola tá istá saláma+ syr. Raňajky boli bez ovocia, v podstate celý pobyt bol bez ovocia a zeleniny. Neboli ryby, neboli syry mäkké, 2 druhy pečiva.
Pri obede a večeri som mal pocit že ma personál kuchyne sleduje. Ani som nestihol dojesť a už tam stála pani s vozíčkom aby zobrala taniere. To jedenie bolo ako v nejakom pracovnom tábore. Vetšina jedla bola studená a polievku som teplu nejedol za celý pobyt. Moje pocity zo stravovacieho zariadenia sú nie najlepšie. Moja známka je tak 4-.
|
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|