Recenzia návštevníka hotela Travertín
Hotel Travertín***
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
záujemcov o aktívny oddych
menej náročného zákazníka
|
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Nie
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Čas podávania stravy | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Polievkové misy by mali byť k dispozícii až pri príchode hosťa a nie, aby ich prersonál naplnil dopredu a nechal chladnúť.
Pružnejšie dopĺňať bufetové stoly pri raňajkách.
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Ubytovacie formality by mali byť urobené ešte pred príchodom hosťa, aby nemusel strácať čas pri recepcii - údaje predsa sú už známe.
Hosť by už mal dostať rozpis procedúr a nemal by naháňať zdravotný personál za týmto účelom. Pri našom pobyte pracovníčka, ktorá má na starosti túto službu jednoducho neprišla do práce a nokoho to netrápilo. Potom sme to s pomocou jej kolegyne vyriešili, ale to sa nemuselo podariť, nakoľko málo chýbalo, že jej neskončila pracovná doba.
|