Recenzia návštevníka hotela Travertín
Hotel Travertín***
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
nepoznám
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
menej náročného zákazníka
|
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
materiálne ano, kalitou nie
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Čas podávania stravy | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
zosúladiť termín procedúr s možnosťou termínu pre stravovanie
|
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Čo najskôr :
1. Dokončiť rekonštrukcie v budove;
2. Vymeniť zastaralý nábytok v budove;
3. Zútulniť prostredie na izbe (čistota - všade; upraviť pozične výbavu na izbe - aby dvere do kúpelne nezavadzali, pri vchode do kúpelne nezavadzal sušiak, aby na veľkom umývadle nebola malá batéria, aby tam bol záves okolo vane, funkčný fén, na WC bol vhodne umiestnený vypínač ale zásobník pre toalet. papier priamo v smere pohybu tak že sa do neho ľahko vrazí ...;
Bývali sme na izbe č.407 Tích nedostatkov - kreslo v rohu miestnosti? dôsledkom je poškodené okno na bal. dverách !!! Televízor v strede miestnosti (je možnosť napr.vymeniť polohu televízora s kreslom !!!) a iné.
Rozpísal som sa, ale ... Rád sa presvädčím o zjednaní náprav a verím že jak mladý tak aj už skôr narodený zákazník bude z pobytu odchádzať už iba spkojný.
|