Recenzia návštevníka hotela Travertín
Hotel Travertín***
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
menej náročného zákazníka
rodiny s deťmi
záujemcov o aktívny oddych
|
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Kvalita stravy | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
manželka mala problémy s uzamknutím dverí z vnútra. Po nahlásení problému sa závada odsreanila
|
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
- v sobotu (5.12.) po 18. hod. pred vstupom do bazéna nebola vydávaná plachta a ani na nedeľu personál bazéna nemal v rezerve plachty pre tých, ktorí chcú ísť do bazéna.
- pracovníčka, ktorá má zadávať rekreantom relaxačné služby nemá celkový prehľad, dňa 5.12. manželke bola zadelená masáž na 21. hod., po skoršej službe (rašelinový zábal) bol termín masáže po dohode s masérom zmenený na 18:30 hod., stým, že on po 21. hod. už nepracuje.
|