Recenzia návštevníka hotela Travertín
Hotel Travertín***
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
|
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Ak je večera do 19.00, čo sa mení každý deň, raz do 19.30, potom do 18.30, tak ak je večra o 19.00 o 19.00 ak prídete už nemáte nič. Čiže jeden deň ak keď sme mali zaplatené sme prišli o večeru, lebo sme prišli 19.04 a mysleli, sme že večera je do 19.30, ako nám povedali, avšak v jedálni nám večer povedali, že sme si mali zmenu večere všimnúť ráno, pretože na stole je vždy aktuálny lístoch s časovým rozvrhom večere. Mali sme si všimnúť? Kedy? Keď sme začínali večerou a ráno sme ešte v kúpeľoch neboli? Tak to je len jeden nedostatok a myslím, že by to bolo potrebné doriešiť, aby sa to nestalo aj iným kúpeľným hosťom....toto by sa v zahraničí nestalo... a bola som už vo viacerých hoteloch. Prísť 4 min. po termíne podávania večere, nie je dôvod na to, aby jedlo nebolo - žiadne. Vraj sa nič nezvýšilo.. no asi je to mentalita našich ľudí, že keď švédske stoly, tak berú všetko... Ale ináč bol pobyt krásny a určite sa tam ešte niekedy vrátim.
|