Recenzia návštevníka hotela Travertín
Hotel Travertín***
Umiestnenie a okolie | |
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
nie vzdy
|
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
menej náročného zákazníka
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Svedske stoly po prichode turistov z Ukrajiny a Ruska boli často bez ziadanych jedal, ktore boli v dany den
na jedalnom listku.
Zutulnit (vyzdobit) stravovaciu miestnost (Biely dom).
Zvysit stravnu jednotku pre Ruskych turistov a zabezpecit dostatok ponukanych jedal, aby sa uslo aj ostatnym. Vymeniť polamane vesiaky v satni.
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Pri objednávaní bola prislubena aj chladnicka a minikuchynka. Zajednaná izba tieto podmienky nesplnala. Chladnicka bola na zaklade urgencie doplnena.
Hotel neposkytoval moznost sportoveho vyzitia v budove v pripade zleho pocasia (stolny tenis, biliard a pod.)
Koberce na chodbách a potrebuju nutne vymenu. Lampy pri posteliach nedavaju moznost citat, su slabe. Schodistove svetla na niektorych poschodiach boli nefunkcne, chybali, alebo boli pokazené trubice.
Hotel nema vlastne parkovisko.
|