Recenzia návštevníka hotela Termal
Hotel Termal****
Umiestnenie a okolie | |
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Nie
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
náročnejšieho zákazníka
|
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Zlomený rošt v posteli pod matracom!!!
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Ceny /hlavne nápoje ako čaj, káva .../sú absolútne neadekvátne vysoké.
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
V Bešeňovej sme boli niekoľko krát.Vždy k maximálnej spokojnosti,ale po tomto pobyte asi už nie.V posteli sme mali poškodený rošt /chýbajúce 3 lamely/-vzhľadom na cenu ubytovania niečo neprijateľné, okrem toho, že som sa vôbec nevyspala!Keď sme nahlásili chybu, personál nepoužil ani jedno slovo ospravedlnenia, alebo iba obyčajné "prepáčte".V uvedenom zariadení by som takéto jednanie nečakala!!!
|