Recenzia návštevníka hotela Orchidea
Hotel Orchidea****
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Nie
|
Umiestnenie a okolie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
menej náročného zákazníka
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Kvalita stravy | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Čas podávania stravy | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
- odpratanie stolov z vecere neboli odpratane ani rano)
- viac zdravej stravy
- viac stravy pre deti
|
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Nie
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Personal nevedel, ze mame v cene 2x masaz po 25 minut museli sme im to pripominat dokonca aj pri zaverecnom vyuctovani lebo nam masaze chceli nauctovat. Tiez sme vobec nedostali vecerne prekvapenie sampanske cokoladu a ovocie, ktore sme mali mat v cene pobytu. Vsade boli informacie len v madarskom jazyku (dokonca aj navod na zapnutie sauny). Stoly po veceri neboli odpratane ani rano. Pobyt sa neda porovnat s cenovo rovnakym pobytom v Bukfurdo, kde sme boli minuly rok.
|