Recenzia návštevníka hotela Kaskády
Hotel Kaskády****
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
záujemcov o aktívny oddych
rodiny s deťmi
náročnejšieho zákazníka
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
|
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Kvalita stravy | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
napr. preco nam neboli doplnene papierove obrusky v kupelni ak sa minuli ?
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
este mi napadla jedna zalezitost, par dni pred ukoncenim pobytu sme si pobyt predlzili za poplatok do 15:00 hod., avsak vstupne karty nam prestali fungovat uz doobeda :-(
inak mozno by stalo za zvazenie mat standardny odchod/odubytovanie o 15:00 hod..
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Kedze tento hotel beriem ako luxusnejsi, par postrehov na zlepsenie:
- 3krat som si objednal mineralku s citronom a vzdy som dostal citron inak (1krat 5 koliesok citrona - OK / 2krat 2 kolieska citronu, z toho jedno suche nepouzitelne a druhe nevyzeralo najcerstvejsie - NOK / 3krat casnik drzal v ruke tanier a z toho dal do pohara jedno koliesko - ???). Ocakaval by som nejaky standard.
- 3krat sme si objednali ladovu kavu a opat bola pokazde ina (1krat OK / 2krat bez dekoracie a menej zmrzliny / 3krat s dekoraciou ale opat menej zmrzliny)
Neberte to prosim ako staznost bol som spokojny s pobytom len by podla mna mali byt urcite standardy aby zakaznik nemal pocit, ze sluzby zavisia od jednotlivcov ale mal dobry pocit z hotela ako takeho :-)
|