Recenzia návštevníka hotela Grand
Hotel Grand****
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
záujemcov o aktívny oddych
rodiny s deťmi
|
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
áno, ale mali sme veľmi malú rožnú izbu, možno ostatné business izby sú väčšie
|
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Čas podávania stravy | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Strava je vynikajúca, na úrovni. Prvý deň sme šli na večeru veľmi neskoro až okolo 21:00, boli tu len ojedinelí stravníci. Chápem, že už bolo pred záverečnou, na stoloch boli niekde špinavé obrusy a neodprataný riad. Toto by sa asi stávať nemalo, pokiaľ sa večera podáva do 22:00.
|
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Posteľ mala kovové rámy, v rohoch boli nožičky predĺžené na úroveň matraca. Na hornú stranu týchto kovových "rohov" by som odporúčala dať dajakú ochranu aká sa dáva na rohy stolov, keďže väčšinou, keď som prechádzala okolo som nechtiac kolenom nabrala túto prekážku. Dokazujú to aj modriny na mojich nohách.
|