Recenzia návštevníka hotela Grand
Hotel Grand****
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
náročnejšieho zákazníka
záujemcov o aktívny oddych
|
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Jedlo bolo neskutocne dobre. :-) Tam sa uz asi neda nic vylepsit.
Privital by som menej strojene vystupovanie zamestnancov hotela. Je to take umele a prilis formalne. Niektorym zakaznikom to asi vyhovuje, ale ja mam radsej otvorene neformalne spravanie, nech viem, ze su okolo mna ludia a nie cvicene opice.
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Privital by som menej strojene vystupovanie zamestnancov hotela. Je to take umele a prilis formalne. Niektorym zakaznikom to asi vyhovuje, ale ja mam radsej otvorene neformalne spravanie, nech viem, ze su okolo mna ludia a nie cvicene opice.
|