Recenzia návštevníka hotela Bešeňová
Hotel Bešeňová***
Umiestnenie a okolie | |
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
rodiny s deťmi
záujemcov o aktívny oddych
menej náročného zákazníka
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Kvalita stravy | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Čas podávania stravy | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Čas raňajok by mohol byť posunutý na 7:00, v prípade väčšej túry do okolia sú raňajky o 8:00 nedostupné
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Víkendový pobyt so pevným začiatkom piatok o 15:00 a koncom o 11:00 je nevhodný!
1. V piatok ak si klient berie dovolenku, tak chce byť ubytovaný čo najskôr, t.j. do 12:00. Ak si neberie dovolenku prichádza až podvečer po 18:00, skôr sa to zo vzdialenejších miest (napr. Bratislavy)nedá
2.V nedeľu s odchod do 11:00 je vlastne bez reálneho pobytu, raňajky 8:00, balenie,9:00 platenie10:00, kontrola izby s chyžnou do 11:00. Kúpanie v cene je teda v tomto čase nereálne.
3. Víkendový pobyt je teda de fakto redukovaný na jeden deň reálneho pobytu s kúpaním a využitím relaxačných služieb.
4. Bazény sa reálne uzatvárajú o 21:30 aj pre ubytovaných hostí a nie o 22:00 ako je uvádzané v ponuke.
Navrhujem:
1. Urobiť pružný nástup a ukončenie pobytu pre víkendové pobyty podľa vopred dohodnutých časov (nástupu/odchodu), tak aby reálny čas na pobyt a využitie bazénov bol nie jeden ale dva dni pre platiaceho klienta.
2. Čípy na kúpanie preprogramovať pri odovzdávaní na recepcii tak, aby klient nemusel prechádzať z recepcie na vstupy, preparkovávať, čakať na otvorenie, opäť platiť...ale pri odovzdaní izby mohol ísť do bazénových priestorov ako klient, ktorý si zaplatil plný víkendový pobyt aj s kúpaním minimálne na dva dni.
3. Je dosť trápne ak po odovzdaní klúčov na recepcii sa klient musí zdržovať návratom do izby a čakaním na chyžnú, ktorá si izbu preberie. Je to neobvyklé a nikde v Európe sme sa s podobnou požiadavkou nestretli.
Pripomienka:
Uvedené návrhy som chcela prekonzultovať s vedúcou smeny na recepcii. Krikom mi oznámila, že sú nereálne.
Napriek uvedeným pripomienkám určite odporúčime Vaše zariadenie aj známym a iste Vás opäť navštívime. Verím, že sa nad mojími návrhmi zamyslíte a aspoň v čase mimo hlavnej sezóny umožnite klientom aby si zvolili čas nástupu a odchodu podľa vlastných možností. Myslím si, že všetky moje návrhy sú pri dobrej vôle realizovateľné.
Bahnová Veronika 29.09.2011
|