Recenzia návštevníka hotela Běhounek
Hotel Běhounek***
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Umiestnenie a okolie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
People with medical assistance needs.
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
The medical doctor from Begounek hotel MUDr. Jana Klimova was late at the scheduled visit (10-15 minutes later). During that time I knocked two times at the door. In the time of visit it seemed to me that she didn’t pay attention to my health complaints, she was reserved. She didn’t know nor English, no Russian languages, and I had no possibility to have right communication with her.
After the visit she told me: “Next time please do not knock at the door”. She did not apologized that she was late, moreover, she made me the objection!
I do consider, that the doctor should not treat the patient in such rude way.
I am a medical doctor, and I know what is medical ethics.
Best regards,
Alexandr Derbentev,
MD, PhD, professor.
|