Recenzia návštevníka hotela Běhounek

Hotel Běhounek***

Alexandr D., od 56 do 60 rokov, Typ pobytu: sám
  • Hotel
    9
  • Relax a kúpeľné služby
    10
  • Gastro služby
    7
  • Poloha zariadenia
    10
  • Služby a vybavenie
    10
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb?
Áno
Umiestnenie a okolie
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre
People with medical assistance needs.
Atmosféra a vybavenie reštaurácie
Kvalita a dostupnosť informačných služieb
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia
Kvalita stravy
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia?
Áno
Šírka ponuky jedál a nápojov
Čas podávania stravy
Vybavenie spoločenských priestorov
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení?
Áno
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia
The medical doctor from Begounek hotel MUDr. Jana Klimova was late at the scheduled visit (10-15 minutes later). During that time I knocked two times at the door. In the time of visit it seemed to me that she didn’t pay attention to my health complaints, she was reserved. She didn’t know nor English, no Russian languages, and I had no possibility to have right communication with her. After the visit she told me: “Next time please do not knock at the door”. She did not apologized that she was late, moreover, she made me the objection! I do consider, that the doctor should not treat the patient in such rude way. I am a medical doctor, and I know what is medical ethics. Best regards, Alexandr Derbentev, MD, PhD, professor.
Hotel Běhounek***

Lidická 1015
Jáchymov 362 51
Česko

Tel. rezervácie: 02 3225 2388
02 3225 2301

Zavolajte nám, radi poradíme