Recenzia návštevníka hotela Grandhotel Strand
Grandhotel Strand****
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
náročnejšieho zákazníka
rodiny s deťmi
|
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
V pripade vecere by som navrhovala neskorsi cas a nie ukoncenie o 20:30 a v jednom pripade o 19:30. Inak vyber salatov bol skvely.
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
V hoteli absentoval maser a nebolo mozne sa objednat okrem masaze noh na ziadnu inu. V pripade vikendovych hosti boli vsetky terminy vybookovane hostami ktori su na dlhsom pobyte. Nariek tejto neprijemnosti sme boli po dlhej dobe velmi spokojni s pobytom v slovenskom zariadeni, hlavne s ochotou personalu, ktori sa nezabudli na hosta usmievat.
|