Recenzia návštevníka hotela Grandhotel Strand

Grandhotel Strand****

Katarína H., od 41 do 45 rokov, Typ pobytu: s partnerom/partnerkou
  • Hotel
    8
  • Relax a kúpeľné služby
    9
  • Gastro služby
    7
  • Poloha zariadenia
    10
  • Služby a vybavenie
    9
Umiestnenie a okolie
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb?
Áno
Atmosféra a vybavenie reštaurácie
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre
náročnejšieho zákazníka
Kvalita a dostupnosť informačných služieb
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia
Kvalita stravy
Šírka ponuky jedál a nápojov
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia?
Áno
Čas podávania stravy
Vybavenie spoločenských priestorov
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie
V zakúpenom pobyte sme mali zaplatenú polpenziu formou výberu zo švédskych stolov - v realite sme dostali na výber z 3 druhov jedál, až na našu reklamáciu sme od 3. dňa pobytu mali na večeru švedske stoly, výber aj na raňajky veľmi, veľmi slabý na 4* hotel.Dôvodom, prečo bol na večeru výber z 3 jedál a nie švedsky stôl bolo podľa vyjadrenia zodp. pracovníka hotela fakt, že na hoteli bolo málo hostí - cca 15.
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení?
Áno
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia
Zvážiť používanie aviváže a kvalitnejších pracích práškov pre lepšiu kvalitu a vôňu županov a uterákov. Ponúkané uteráky a župany na izbách pre návštevníkov hotela páchnu, sú tvrdé! Bolo nám vysvetlené, že hotel má vlastnú práčovňu, nepoužívajú aviváž a prádlo má pach od prášku, ktorým perú.
Grandhotel Strand****

48
Vyšné Ružbachy 065 02
Slovensko

Tel. rezervácie: 02 3225 2388
02 3225 2301

Zavolajte nám, radi poradíme