Recenzia návštevníka hotela Grandhotel Strand
Grandhotel Strand****
Umiestnenie a okolie | |
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
náročnejšieho zákazníka
|
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Kvalita stravy | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
V zakúpenom pobyte sme mali zaplatenú polpenziu formou výberu zo švédskych stolov - v realite sme dostali na výber z 3 druhov jedál, až na našu reklamáciu sme od 3. dňa pobytu mali na večeru švedske stoly, výber aj na raňajky veľmi, veľmi slabý na 4* hotel.Dôvodom, prečo bol na večeru výber z 3 jedál a nie švedsky stôl bolo podľa vyjadrenia zodp. pracovníka hotela fakt, že na hoteli bolo málo hostí - cca 15.
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Zvážiť používanie aviváže a kvalitnejších pracích práškov pre lepšiu kvalitu a vôňu županov a uterákov. Ponúkané uteráky a župany na izbách pre návštevníkov hotela páchnu, sú tvrdé! Bolo nám vysvetlené, že hotel má vlastnú práčovňu, nepoužívajú aviváž a prádlo má pach od prášku, ktorým perú.
|