Recenzia návštevníka hotela Grandhotel Strand
Grandhotel Strand****
Umiestnenie a okolie | |
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
rodiny s deťmi
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
menej náročného zákazníka
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Počas pobytu bol stále ten istý zákusok.
Pri večeri sme neboli personálom upovedomený, že je aj polievka. Klient, ktorý nechodí po hoteloch,nevie z čoho pozostáva večera pri švédskych stoloch.
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
1. Presné načasovanie procedúr: nie na objednávke uviesť od - do a klient sa má dohodnúť s masérom, kedy.
2. Aspoň trochu zrekontšruovať vo wellnes centre sprchy,vodovodné batérie a iné drobnosti.Je to už trochu opotrebované, pouvoľnované a nepôsobí to dobrým dojmom.
3. V nedeľu (neviem či celý víkend) je dané,že sauny fungujú až od 10,00 hod.Sprístupniť aspoň pre ubytov.hostí
|