Recenzia návštevníka hotela Grandhotel Strand
Grandhotel Strand****
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
|
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Nevykurena izba, teplota 20C, dokonca kúpeľňa na 18C
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Čas podávania stravy | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Žiadne bolo to ok.
|
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Nie
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Pri prichode na izbu, tato nebola pripravena, nevykurena, personal sa snazil oklamať klienta ze to je porucha prave na ich izbe. Pravda bola ale uplne inde. Ešte aj kurenar klamal o zavade teplotneho čidla a resete systému. Xo rana sme mrzli, bez kompenzacie za takéto "služby". Aj riaditelka sa nakoniec ospravedlnila, avsak ku kompenzacii nedoslo. Potom ale zazracne "system" nabehol a bolo dostatocne vykurene, co pokladam za divnu poruchu.
Skor na nas chceli šetriť, pricom pobyt nie je az taky lacný, aby sme mrzli.
Tiez nesiel trezor a pri odchode sme sa museli vrátiť od rampy, pretoze ju recepčný neodblokoval. Cele zle!
Už nikdy sa tam nevratim, je to zle a radsej pojdem niekde inde.
|