Recenzia návštevníka hotela Grandhotel Strand
Grandhotel Strand****
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Umiestnenie a okolie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
náročnejšieho zákazníka
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
V dotazníku, ktorý sme mali na izbe som upozornil na zvláštny zápach v kúpeľni, čo je spôsobené tým, že odtoky vo vani, v sprchách a v umyvadlách sú zrejme časom zanesené a zbytky sa v sifónoch rozkladajú. Stačí použiť SIFO podľa návodu, ktorý používam aj doma. Napriek snahe upratovačiek, ktoré dbajú na čistotu, ten zápach neodstrania.Boli sme ubytovaní v mezonetu , izba č. 311, hotel Strand 22-24.8.22 Vhodné by bolo tiež poopravovať sprchy a možno by sa dalo niečo urobiť aj s tlakom tečúcej vody, ktorý je slabý. Inak všetko v pohode, nie sme nároční klienti.
|