Recenzia návštevníka hotela Grandhotel Strand
Grandhotel Strand****
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
|
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Nie
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Čas podávania stravy | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Ako som už uviedol, k večeri má byť v ponuke aj obyčajná alebo citrónová voda v už zaplatenej cene.
|
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Boli sme v hoteli Strand aj v roku 2021. Nepáčilo sa nám, že do bazénu Izabela mali prístup aj iní kúpeľní hostia, aj Tí, ktorí si to zaplatili. Bazén bol preplnený a dosť nefunkčný. Vadilo nám, že obedy boli presunuté do iba 3hviezdičkového Bieleho domu. A vadilo nám, že k večeri nebola ponúkaná ani obyčajná voda.
A na izbe 207 je najvyšší čas opraviť nefukčný nábytok, dvere v kúpelni a pod.
|