Recenzia návštevníka hotela Grandhotel Strand

Grandhotel Strand****

Lenka Š., od 31 do 35 rokov, Typ pobytu: s rodinou
  • Hotel
    8
  • Relax a kúpeľné služby
    7
  • Gastro služby
    9
  • Poloha zariadenia
    8
  • Služby a vybavenie
    8
Umiestnenie a okolie
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb?
Áno
Atmosféra a vybavenie reštaurácie
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia
Kvalita a dostupnosť informačných služieb
Kvalita stravy
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia?
Áno
Šírka ponuky jedál a nápojov
Čas podávania stravy
Vybavenie spoločenských priestorov
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie
Obed: Po objednaní polievky, hlavného jedla a nápojov, nám obsluha najprv priniesla nápoje a potom bolo potrebné čakať cca 20-30 min na polievku. Uvítala by som, keby sme mali polievku do 10 minút (predpokladám, že polievka sa nepripravuje pre každého hosťa zvlásť ako je to u hlavného jedla)a potom už môžme kľudne počkať na hlavné jedlo aj ďalších 30 minút. Taktiež sme mali zlú skúsenosť s podávaním nechladeného nápoja pre dieťa. Na požiadanie nechladeného nápoja nám obsluha priniesla teplý (pravdepodobne zohriaty)nápoj Cappy, z ktorého mohlo mať dieťa žalúdočné problémy. Nakoľko hotel navštevujú aj rodiny s malými deťmi, mali by byť v ponuke aj nápoje, ktoré nie sú uložené v chladničke. Uvítala by som aj vľúdnejší prístup obsluhujúceho personálu (aspoň náznak úsmevu)- prvý večer sme sa opýtali ako je to s objednávaním obeda - odpoveď obsluhy bola: "hm, tak Vám to musím vysvetliť od začiatku...". Mali sme pocit, že hlavnou prioritou bolo objednávanie a roznášanie nápojov.
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení?
Áno
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia
V izbe (na balkóne)nám chýbal sušiak, kde by sme si po návšteve bazéna mohli prevesiť vlhké župany a mokré plavky. V izbách, kde neboli balkóny, si ľudia vyložili plavky a uterákmi na okná a v izbách s balkómni, si niektorí prevesili veci cez balkón. Nie je to veľmi lákavý pohľad na hotel z vonku.
Grandhotel Strand****

48
Vyšné Ružbachy 065 02
Slovensko

Tel. rezervácie: 02 3225 2388
02 3225 2301

Zavolajte nám, radi poradíme