Recenzia návštevníka hotela Grandhotel Strand
Grandhotel Strand****
Umiestnenie a okolie | |
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
|
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Obed: Po objednaní polievky, hlavného jedla a nápojov, nám obsluha najprv priniesla nápoje a potom bolo potrebné čakať cca 20-30 min na polievku. Uvítala by som, keby sme mali polievku do 10 minút (predpokladám, že polievka sa nepripravuje pre každého hosťa zvlásť ako je to u hlavného jedla)a potom už môžme kľudne počkať na hlavné jedlo aj ďalších 30 minút. Taktiež sme mali zlú skúsenosť s podávaním nechladeného nápoja pre dieťa. Na požiadanie nechladeného nápoja nám obsluha priniesla teplý (pravdepodobne zohriaty)nápoj Cappy, z ktorého mohlo mať dieťa žalúdočné problémy. Nakoľko hotel navštevujú aj rodiny s malými deťmi, mali by byť v ponuke aj nápoje, ktoré nie sú uložené v chladničke.
Uvítala by som aj vľúdnejší prístup obsluhujúceho personálu (aspoň náznak úsmevu)- prvý večer sme sa opýtali ako je to s objednávaním obeda - odpoveď obsluhy bola: "hm, tak Vám to musím vysvetliť od začiatku...". Mali sme pocit, že hlavnou prioritou bolo objednávanie a roznášanie nápojov.
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
V izbe (na balkóne)nám chýbal sušiak, kde by sme si po návšteve bazéna mohli prevesiť vlhké župany a mokré plavky. V izbách, kde neboli balkóny, si ľudia vyložili plavky a uterákmi na okná a v izbách s balkómni, si niektorí prevesili veci cez balkón. Nie je to veľmi lákavý pohľad na hotel z vonku.
|