Recenzia návštevníka hotela Grandhotel Strand
Grandhotel Strand****
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Nie
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie
|
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Čas podávania stravy | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Viac čerstveho jedla!!!!
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Nie
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
v prvom rade by sa nemalo vo štvorhviezdičkovom hoteli stať ,aby nebolo dostatok lehatok na terase/ ak si rano na raňajky neprinesiete uterák tak ssa slniť nebutete!/A určite by sa nemalo stať aby sa dostal na stol navštevnikovy hotela pokazeny smradlavý rezen na stol.Je to ohrozenie zdravia!A neocota zaviesť navštevnikov hotela ku vlak spoju ani zarezervovať lístky to to niesu služby ktoré ma poskytovať grand Hotel.A mnoho iných vecí ktore zarazili nielen mna ale aj ostatných ubytovaných sw ktorymi sdom sa rozprával.
|