Recenzia návštevníka hotela Grandhotel Strand
Grandhotel Strand****
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
rodiny s deťmi
dôchodcov
|
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Kvalita stravy | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Vybavenie nezodpovedá štvorhviezdičkového hotela, nakoľko na prvý pohľad všetko vyzerá pekne, ale po zistení, že postele sú podložené doskami som ostala veľmi sklamaná. Keď som si sadla na posteľ ocitla som sa v diere. Nehovoriac o tom, že pri reklamácií, že na izbe nemáme župan a osušky, iba uteráky, sme v štvorhviezdičkovom hotely dostali odpoveď, že momentálne nemajú žiadne čisté. Čo si myslím, že v hotely na úrovni by sa to nemalo stať. Hlavne ak je zákaz vstupu z kúpaliska iba v plavkách.
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Čas podávania stravy | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Navrhla by som predĺžiť podávanie raňajok a večerí, nakoľko pri rozpise niektorých procedúr sme mali problém stihnúť raňajky.
Tiež by som navrhovala, aby na raňajky ponúkali kvalitnejšie džúsy, kedže v ponuke boli iba z automatu a chutili ako šumivé tablety.
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Odporúčam, zabezpečil, aby si hotel zabezpečil v prvom rade dostatok županov a uterákov a renovoval svoj nábytok. Zároveň by som ocenila, aby návštevníkom nedávali rovnaké a najlacnejšie procedúry, ale procedúry na vyššej úrovni.
|