Recenzia návštevníka hotela Grandhotel Strand
Grandhotel Strand****
Umiestnenie a okolie | |
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Ked pribudli hotelovi hostia kvalita(pestrost) stravovania sa zlepsila
|
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
náročnejšieho zákazníka
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Malo ludi(v nasom pripade 10 v celom hoteli) znamenalo nizsia uroven stravovania. Na konci pobytu pribudli hostia a kvalita stravovania sa zvysila.
Presli od vyberu 1 jedla ku svedskym stolom za asistencie kuchara.Myslim si, ze by mali urobit viac preto, aby tam chodilo viac ludi. Potom si budu moct dovolit aj vyssiu kvalitu stravovania. Predsa len to je 4 hviezdickovy hotel.
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Oproti minulym rokom sa znizil pocet relaxujucich. Zdalo sa mi, ze tam bolo v celom areali malo ludi. Vsade bolo citit krizu.
|