Recenzia návštevníka hotela Grand hotel Permon
Grand hotel Permon****
Umiestnenie a okolie | |
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Áno
|
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
rodiny s deťmi
záujemcov o aktívny oddych
náročnejšieho zákazníka
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
hotel Permon Podbanske - nevyhovovalo mi, ze sme pri prichode sme v restauracii, kde sme mali zabezpecenu polpenziu nedostali "vlastny stol", ale kazdy den sme sedeli tam, kde bolo volne miesto. vznikali pritom neprijemne situacie, kedy personal nestihol doplnit pribor a pohare pri stole, ktory bol volny. pritom kapacita hotela nebola obsadena a polovica stolov v jedalni prestreta vobec nebola.
|
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
co sa tyka parkovania, pri odchode museli sme doplacat za parkovanie straznej sluzby, s cim som sa este nestretla, ze parkovisko nepatri k hotelu. strazna sluzba nema doriesene odchody ubytovanych hosti a tak kazdy den, ked sme odchadzali z hotela autom na vylety sa nas pytali, ci sme uz skoncili pobyt. pritom sme tam boli ubytovani 9 dni.
|