Recenzia návštevníka hotela Grand hotel Permon

Grand hotel Permon****

Beáta I., od 41 do 45 rokov, Typ pobytu: s rodinou
  • Hotel
    8
  • Relax a kúpeľné služby
    10
  • Gastro služby
    7
  • Poloha zariadenia
    10
  • Služby a vybavenie
    8
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb?
Nie
Umiestnenie a okolie
Atmosféra a vybavenie reštaurácie
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre
rodiny s deťmi
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia
Kvalita a dostupnosť informačných služieb
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia
Kvalita stravy
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia?
Áno
Šírka ponuky jedál a nápojov
Vybavenie spoločenských priestorov
Čas podávania stravy
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie
oproti predchádzajúcim rokom došlo k zhoršeniu ponuky jedál a nápojov, značne sa zúžil výber, je nemysliteľné, aby 3 dni po sebe nebol na raňajky džús ,slabý výber pečiva , ovocia. Akceptujem , že vraj boli problémy s vodou, ale nebol problém len v tom. Takže môj návrh je : skúsiť to robiť opäť tak ako v predchádzajúcich rokoch, kedy sme sa práve kvôli kvalite služieb do Permonu vracali
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení?
Áno
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia
privítala by som možnosť zakúpenia aj skráteného pobytu v Permon Paradise, takýto lístok 2 - hod. je možné si zakúpiť len od 19:00 - 21:00
Grand hotel Permon****

Podbanské 18
Pribylina 032 42
Slovensko

Tel. rezervácie: 02 3225 2388
02 3225 2301

Zavolajte nám, radi poradíme