Recenzia návštevníka hotela Grand hotel Permon
Grand hotel Permon****
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Nie
|
Umiestnenie a okolie | |
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
rodiny s deťmi
|
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Kvalita stravy | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Áno
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Čas podávania stravy | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
oproti predchádzajúcim rokom došlo k zhoršeniu ponuky jedál a nápojov, značne sa zúžil výber, je nemysliteľné, aby 3 dni po sebe nebol na raňajky džús ,slabý výber pečiva , ovocia.
Akceptujem , že vraj boli problémy s vodou, ale nebol problém len v tom.
Takže môj návrh je : skúsiť to robiť opäť tak ako v predchádzajúcich rokoch, kedy sme sa práve kvôli kvalite služieb do Permonu vracali
|
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Áno
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
privítala by som možnosť zakúpenia aj skráteného pobytu v Permon Paradise, takýto lístok 2 - hod. je možné si zakúpiť len od 19:00 - 21:00
|