Recenzia návštevníka hotela Splendid Ensana Health Spa Hotel, krídlo Grand

Splendid Ensana Health Spa Hotel, krídlo Grand***

Janka J., od 31 do 35 rokov, Typ pobytu: s partnerom/partnerkou
  • Hotel
    9
  • Relax a kúpeľné služby
    9
  • Gastro služby
    10
  • Poloha zariadenia
    10
  • Služby a vybavenie
    9
Umiestnenie a okolie
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb?
Nie
Atmosféra a vybavenie reštaurácie
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre
dôchodcovia z Nemecka
Kvalita a dostupnosť informačných služieb
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia
Kvalita stravy
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia?
Nie
Šírka ponuky jedál a nápojov
Čas podávania stravy
Vybavenie spoločenských priestorov
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie
Návrh sa týka len reštaurácie Berlín, nakoľko v reštaurácii Varšava a Praha sme boli maximalne spokojni. Odporúčame tichšie správanie, nakoľko hlasné vybavovanie platenia a výšky účtu nemusí vedieť každý z reštaurácie, stačí keď je o ňom oboznámený hosť, ktorý má za stravu zaplatiť. Taktiež dodržiavanie gramáže podávaných jedál by malo byť základom poskytovaných služieb.
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení?
Nie
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia
Návrhy na zlepšenie v rámci vybavenosti izieb som už popísala vyššie, ale uvádzam dva návrhy. 1. V prípade, ak chce hotel Balnea Grand mať aj slovenskú klientelu na dlhšie obdobie ako len víkend mali by zamestnanci - špeciálne lekári, prehodnotiť prístup k návštevníkom a očividne nepreferovať len nemeckých dôchodcov. Slovák či Nemec, každý máme rovnaké eurá a sme ochotní mínať, pokiaľ vidíme, že niečo dostávame aj späť. Zároveň nerozumiem, prečo vo víkendovom balíčku je návšteva lekára, keď nás k lekárovi ani nepustili. Paradoxne, keď sme si chceli objednať procedúry, povedali nám, že je to možné len s odporúčaním lekára, ktorý nás jednoducho nezobral na prehliadku,napriek tomu, že sme ju mali zaplatenú. Pokladáme to za okrádanie klienta a dúfali sme, že takéto praktiky už zo Slovenska vymizli. Náš návrh je prehodnotiť akých lekárov dané zariadenie zamestnáva a poučiť ich o korektnom prístupe klientovi. 2. Poučiť zamestnancov o procesoch v hoteli. Chceli sme sa sťažovať na zamestnankyňu, ktorá kričala na staršiu osobu, ale nikto nám nevedel povedať, aký majú v hoteli systém sťažností. Dostali sme sa do situácie, kedy v reštaurácii nám priniesli "knihu prianí" kde sme sťažnosť zaznamenali, následne dotknutá pracovníčka, na ktorú sme sa za prístup ku klientovi sťažovali, si pred nami knihu prianí čítala. Keď sme sa na recepcii spýtali, či je to bežný postup, tak recepčné mykli plecom a nechali nás bez odpovede. Uvedené správanie považujeme za vysoko neprofesionálne a zvyšovanie hlasu na klientov za absolutne neprijateľné.
Splendid Ensana Health Spa Hotel, krídlo Grand***

Kúpeľný ostrov
Piešťany 921 29
Slovensko

Tel. rezervácie: 02 3225 2388
02 3225 2301

Zavolajte nám, radi poradíme