Recenzia návštevníka hotela Splendid Ensana Health Spa Hotel, krídlo Grand
Splendid Ensana Health Spa Hotel, krídlo Grand***
Umiestnenie a okolie | |
Zodpovedala cenová úroveň reštaurácie kvalite ponúkaných služieb? |
Nie
|
Atmosféra a vybavenie reštaurácie | |
Ubytovacie zariadenie pokladám za vhodné pre |
dôchodcovia z Nemecka
|
Kvalita a dostupnosť informačných služieb | |
Ochota a správanie personálu stravovacieho zriadenia | |
Kvalita stravy | |
Ochota a správanie pracovníkov ubytovacieho zariadenia | |
Zodpovedá vybavenie izieb danému štandardu ubytovacieho zariadenia? |
Nie
|
Šírka ponuky jedál a nápojov | |
Čas podávania stravy | |
Vybavenie spoločenských priestorov | |
Dostupnosť a kvalita relaxačných a kúpeľných služieb | |
Návrhy na zlepšenie služieb reštaurácie |
Návrh sa týka len reštaurácie Berlín, nakoľko v reštaurácii Varšava a Praha sme boli maximalne spokojni.
Odporúčame tichšie správanie, nakoľko hlasné vybavovanie platenia a výšky účtu nemusí vedieť každý z reštaurácie, stačí keď je o ňom oboznámený hosť, ktorý má za stravu zaplatiť.
Taktiež dodržiavanie gramáže podávaných jedál by malo byť základom poskytovaných služieb.
|
Časový harmonogram relaxačných a kúpeľných služieb | |
Ochota a správanie personálu zabezpečujúceho relaxačné a kúpeľné služby | |
Odporúčam pobyt v tomto ubytovacom zariadení? |
Nie
|
Návrhy na zlepšenie služieb ubytovacieho zariadenia |
Návrhy na zlepšenie v rámci vybavenosti izieb som už popísala vyššie, ale uvádzam dva návrhy.
1. V prípade, ak chce hotel Balnea Grand mať aj slovenskú klientelu na dlhšie obdobie ako len víkend mali by zamestnanci - špeciálne lekári, prehodnotiť prístup k návštevníkom a očividne nepreferovať len nemeckých dôchodcov. Slovák či Nemec, každý máme rovnaké eurá a sme ochotní mínať, pokiaľ vidíme, že niečo dostávame aj späť. Zároveň nerozumiem, prečo vo víkendovom balíčku je návšteva lekára, keď nás k lekárovi ani nepustili. Paradoxne, keď sme si chceli objednať procedúry, povedali nám, že je to možné len s odporúčaním lekára, ktorý nás jednoducho nezobral na prehliadku,napriek tomu, že sme ju mali zaplatenú.
Pokladáme to za okrádanie klienta a dúfali sme, že takéto praktiky už zo Slovenska vymizli.
Náš návrh je prehodnotiť akých lekárov dané zariadenie zamestnáva a poučiť ich o korektnom prístupe klientovi.
2. Poučiť zamestnancov o procesoch v hoteli. Chceli sme sa sťažovať na zamestnankyňu, ktorá kričala na staršiu osobu, ale nikto nám nevedel povedať, aký majú v hoteli systém sťažností. Dostali sme sa do situácie, kedy v reštaurácii nám priniesli "knihu prianí" kde sme sťažnosť zaznamenali, následne dotknutá pracovníčka, na ktorú sme sa za prístup ku klientovi sťažovali, si pred nami knihu prianí čítala. Keď sme sa na recepcii spýtali, či je to bežný postup, tak recepčné mykli plecom a nechali nás bez odpovede. Uvedené správanie považujeme za vysoko neprofesionálne a zvyšovanie hlasu na klientov za absolutne neprijateľné.
|
Splendid Ensana Health Spa Hotel, krídlo Grand***
Kúpeľný ostrov
Piešťany 921 29
Slovensko
Tel. rezervácie: 02 3225 2388